مطالب آموزشی

خواص نان خرمایی شیرینی سنتی کرمانشاه

 خواص نان خرمایی شیرینی سنتی کرمانشاه

خواص نان خرمایی بی‌شمار است. یعنی این تغذیه می‌تواند تمام مواد و ویتامین‌های مورد نظر شما را تامین کند و حتی به عنوان یک وعده غذایی مصرف شود. نان خرمایی شیرینی سنتی کرمانشاه است. اگر به کرمانشاه سفر کردید می‌توانید برای اقوام و آشنایان از نان خرمایی‌های لذیذ و مقوی به عنوان سوغات، تهیه و خریداری کنید. البته بسیاری از مردم این شهر به صورت سیار یا شرکتی این محصول را به سایر شهرها وارد می‌کنند. خواص نان خرمایی آنقدر زیاد است که اگر متوجه آن شوید در وعده غذایی شما به عنوان میان وعده یا صبحانه جا می‌گیرد.

خرید آنلاین نان خرمایی از وب سایت شکرریز

نان خرمایی و خداحافظی با خستگی

اگر برای صبحانه به دنبال یک شیرینی و نان سالم و مقوی هستید، بهترین گزینه نان خرمایی است. انرژی و خواص نان خرمایی می‌تواند تا ساعت‌های طولانی بدن شما را سرزنده و شاداب نگه دارد. نان خرمایی همانطور که از نامش مشخص است از مقدار زیادی خرما تهیه می‌گردد. خرما قند یا کربوهیدرات بالایی دارد و سطح انرژی را به طور حیرت انگیزی بالا می‌برد. این نان علاوه بر خوشمزه بودن خواص دیگری نیز دارد:

نان خرمایی لقمه شکرریز

نان خرمایی لقمه شکرریز

مواد مغذی فراوان

در خرما انواعی از ویتامین‌ها مواد معدنی کربوهیدرات پتاسیم و منیزیم وجود دارد. این مواد می‌توانند تمام نیاز بدن را برطرف کنند. علاوه بر آن ویتامین B موجود در این نان سبب رشد کودک می‌شود. به همین دلیل قرار دادن خرما یا نان خرمایی به عنوان میان وعده در لیست غذایی فرزندتان می‌تواند تا حد زیادی به افزایش قد و رشد کمک کند. جالب است بدانید که از دیگر خواص نان خرمایی بهبود قلب است. این عمل به دلیل وجود پتاسیم رخ می‌دهد.

تامین کننده فیبر بدن

فیبری که در نان خرمایی وجود دارد می‌تواند تا مدت طولانی انسان را سیر نگه دارد. معمولا افرادی که از رژیم غذایی برای کاهش وزن پیروی می‌کنند، خرما یا محصولاتی نظیر نان خرمایی و شیرینی خرمایی را در میان وعده خود قرار می‌دهند. فیبر علاوه بر حس سیری کاذب موجب تسریع در روند هضم نیز می‌شود و اجازه نمی‌دهد که قند خون افزایش یابد و بدین ترتیب موجب کاهش وزن می‌شود.

خاصیت آنتی اکسیدانی

از جمله مهمترین خواص نان خرمایی می‌توان به خاصیت آنتی اکسیدانی  و ضد سرطانی آن اشاره کرد. خرما به طور کل از سایر میوه‌ها مانند انجیر، کشمش و …. از بالاترین مقدار آنتی اکسیدان برخوردار است.

خاصیت ضد التهابی

خاصیت ضد التهابی نان خرمایی به مقدار منیزیم موجود در آن بستگی دارد. منیزیم کاملاً ضد التهاب عمل کرده و از عفونت نیز جلوگیری می‌کند‌. هرچه منیزیم موجود در مواد غذایی بیشتر باشد در واقع میزان امنیت و ایمنی بدن افزایش می‌یابد.

نان خرمایی درشت پسته ای

نان خرمایی درشت پسته ای

تیزبینی با نان خرمایی

خرما به طور کلی تاثیر زیادی بر روی بینایی می‌گذارد. به طوری که توصیه می‌شود، افرادی که دچار شب کوری هستند، حتما از نان خرمایی استفاده کنند.  راه درمان کم خونی، ضعف جسمانی و بی‌حالی، در این خوراکی خوشمزه نهفته است و می توانید با سفر به کرمانشاه، بهترین نوع آن را تهیه کنید. مقدار اسید فولیکی که نان خرمایی در بدن می‌سازد به قدری زیاد است که ماماها و متخصصان زنان، توصیه کرده اند که زنان باردار در صورت نداشتن قند بارداری، حتما از آن بهره ببرد.

نان خرمایی، چند دارو در یک خوراکی

خواص نان خرمایی به قدری زیاد است که می‌توانید با آن بسیاری از مشکلات جسمی خود را درمان کنید. خرما در طب سنتی به عنوان یک دارو مقوی شناخته می‌شود که قادر است سطح ایمنی را به طور قابل ملاحظه‌ای برطرف سازد. بیشترین مزایای این خوراکی خوشمزه، در خرمای درون آن نهفته است.

کارخانه حاج بهروز شکرریز تولید کننده انواع شیرینی های سنتی شهر کرمانشاه می باشد، جهت خرید محصولات برند شکرریز می توانید به بخش فروشگاه وب سایت مراجعه نمایید و جهت خرید عمده یا صادرات نیز با بخش فروش 08334733415 در ارتباط باشید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “خواص نان خرمایی شیرینی سنتی کرمانشاه

  1. Mhn گفت:

    سلام شکر هم استفاده میشه یا فقط شیرینی طبیعی خود خرما هستش؟

    1. shekarriz گفت:

      عرض سلامت خدمت شما.
      بله در مواد اولیه شیرینی نان خرمایی شکر هم استفاده میشه.
      ترکیبات نان خرمایی در بخش توضیحات محصولی ذکر شده.
      لینک محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *